close
Menu

Лайфхак для шин

Image

Шини є одним із самих швидко зношуючих компонентів сільськогосподарської техніки, який визначає її надійність, зносостійкість, безпеку і працездатність. Вони постійно піддаються важким навантаженням.

Існує два шляхи заощадити і подовжити строк служби шини - її правильна експлуатація та шиномонтаж.

 

Наша компанія надає безкоштовний шиномонтаж на шини, куплені у нас, а також надає якісний шиномонтаж для будь-яких інших марок.

 

Висококласні фахівці здивують Вас якістю і оперативністю роботи, звертайтеся!

 

 

Таємниця довголіття (застосування та технічне обслуговування): 

  • Шини потрібно тримати в чистому вигляді, далі від джерел тепла, світла, озону і вуглеводнів.
  • Слід уникати тривалого впливу прямих сонячних променів.
  • Слід уникати контакту з маслом, бензином, летючими розчинниками або іншими речовинами, які могли б зашкодити гумі.
  • Слід уникати зберігання безкамерних шин в горизонтальному положенні. Тільки шини невеликого розміру можуть зберігатися в штабелі, але не довше 6 місяців.
  • При горизонтальному зберіганні шини слід класти так, щоб грунтозачепи спиралися один на одного.
  • При складуванні шин, встановлених на дисках, слід знизити внутрішній тиск.
  • Переконайтеся, що всередині шини немає ні води ні вологості.
  • Не слід довго складувати шини в прямому контакті з грунтом.

Ремонт

  • З метою безпеки ремонт повинен виконуватися фахівцями з використанням належних інструментів.

Належна експлуатація

  • При використанні покришок, необхідно враховувати зв'язок між швидкістю, внутрішнім тиском і несучою здатністю.
  • Перевантаження може привести до передчасного виходу з ладу. Слід керуватися технічною документацією і таблицями по внутрішньому тиску, що показують навантаження і тиск при різних робочих швидкостях.
  • Недостатній внутрішній тиск веде не тільки до неправильного зносу протектора, але і розшарування і подальшого пошкодження шини.
  • Занадто високий внутрішній тиск робить шину жорсткою і менш стійкою до ударів, в результаті чого можна пошкодити каркас шини.
  • Інструкції із збирання та розбирання шини
  • Процес монтажу і демонтажу може бути небезпечним і тому він повинен виконуватися кваліфікованими працівниками із застосуванням належних інструментів та правил. Недотримання цих правил може призвести до неправильного встановлення шини на диск, в результаті чого може статися вибух шини, що може спричинити за собою важливі фізичні ушкодження або смерть.

 

Монтаж

  1. Переконайтеся, що диск, шина і камера сумісні один з одним.
  2. Переконайтеся, що шина підходить для машини. Слід користуватися тільки дисками, рекомендованими або схваленими виробником шин.
  3. Слід користуватися виключно спеціальним обладнанням та інструментами.
  4. Диск повинен бути чистим і в дуже хорошому стані (тобто без пошкоджень і т.п.). У разі необхідності слід очистити диск дротяною щіткою. Ні в якому разі не слід встановлювати шину на диск з видимими тріщинами, деформаціями, слідами ремонту зварюванням і т.п.
  5. Шину слід ретельно перевірити всередині і зовні з метою виключення будь-якого пошкодження. Якщо виявлено пошкодження, яке не можна відремонтувати, то дану шину слід замінити іншою.
  6. У разі установки з камерою необхідно користуватися новою камерою і клапаном, які підходять для розміру шини. У разі установки безкамерної шини слід на безкамерний обід, необхідно користуватися новим безкамерний клапаном. 
  7. Перед складанням слід змастити обід і борти. Треба використовувати тільки підходящу мастило, яка не шкодить шині (не слід використовувати мастилом на основі силікону або бензину).
  8. Рекомендується вертикальний монтаж. У разі горизонтального монтажу неможливо встановити, чи правильно сіл нижній борт.
  9. Шину встановлюють на диск з боку, діаметрально протилежної клапану (необхідно враховувати напрямок обертання, якщо таке зазначено стрілками). За допомогою відповідного важеля і його багаторазового застосування, помістіть перший обід над фланцем диска колеса. Потім нанесіть злегка надуту камеру, змащену тальком (якщо вона використовується) всередину покришки. Помістіть клапан, вільно посадивши зажимное колесо. Посадіть другий борт, поступово піднімаючи його над фланцем диска, закінчуючи у клапана.
  10. Для посадки бортів і центрування покришки слід зняти сердечник клапана. Накачування повітрям слід проводити повільно, щоб забезпечити правильну посадку бортів. Переконайтеся, що борти не перетиснути камеру.
  11. Протягом накачування камери необхідно дотримуватися безпечну відстань і користуватися захисним огородженням, по можливості, закріпленим до стіни або з утримують ланцюжками. При знятті свідчення тиску переконайтеся в тому, що жодна частина тіла не перебуває в можливої ​​траєкторії механізму клапана або ковпачків. Рекомендується застосовувати відповідні датчики обмеження тиску. Слід користуватися фільтром і влагопоглотителем на лінії подачі стисненого повітря для унеможливлення потрапляння вологи або бруду. Ні в якому разі не слід користуватися молотком для усадки борту.
  12. Продовжуйте накачування. Переконайтеся, що тиск не перевищує 2.5 бар, якщо борти не сіли і не встали рівно щодо середини колеса.
  13. Якщо борту сіли неправильно, випустіть повітря, змастіть і знову накачайте. Повторювати до моменту, коли борту встановлені правильно.
  14. Після правильного проведення вищеописаних кроків, поставте на місце сердечник клапана і пристосуйте тиск навантаженні згідно з таблицею в технічному довіднику.
  15. Переконайтеся, що клапан не стосується дисків, гальмівних дисків або інших закріплених механічних частин.

 

Демонтаж

  • Ни в коем случае не следует снять борта накаченной шины.
  • Следует всегда снять сердечник клапана.
  • Прежде чем приступить к демонтажу, убедитесь, что шина полностью выпустила воздух.
  • Не следует использовать инструменты, которые могли бы повредить диски или борта покрышки.